HANDELSBETINGELSER

GENERELLE HANDELSBETINGELSER

KONTAKT
Du er altid velkommen til at kontakte os, uanset om det handler om spørgsmål til produkter, arrangementer, en forsendelse eller noget helt syvende.
I vores åbningstid (se nedenfor) kan du ringe på tlf +45 6110 6666 og ellers er du velkommen til at skrive på dmasque.dk@gmail.com – evt. kan vi ringe tilbage til dig på et tidspunkt, der passer bedre for dig. Vi bestræber os på at vende tilbage samme dag, men håber på din forståelse, hvis der skulle være exceptionelt travlt i butikken. Du vil altid senest høre tilbage fra os førstkommende hverdag.

ÅBNINGSTIDER
Mandag – lørdag kl. 12 – 18

dMasque
Larsbjørnsstræde 1, kld
1454 København K
Tlf: +45 9110 6666
E-mail: info@dmasque.dk

CVR: 41357673

BETALING
dMasque modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, Mastercard, mobilepay og Apple Pay.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

dMasque bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger.

LEVERING
dMasque afsender din bestilling senest førstkommende hverdag.

Vi leverer med GLS, og du kan også afhente din færdige bestilling i butikken.

*GRATIS FRAGT
Udløses automatisk ved køb over dkk 600,- dog kun ved fragtmetoden GLS pakkeshop.

FORTRYDELSESRET
Dansk lovgivning garanterer forbrugere 14 dages returret, efter varen er modtaget. I dMasque tilbyder vi dig 30 dages returret fra modtagelse, så du har god tid til at vurdere, om varen lever op til dine forventninger.

Du må modtage din vare, pakke den ud og evt. prøve den, men din returret gælder kun så længe, varen returneres i original stand, så den kan sælges igen. Vi kan af indlysende årsager ikke tilbyde denne returret på produkter til intim brug – her bortfalder fortrydelsesretten hvis emballageforseglingen har været brudt. Hvis vi ved modtagelse af en returvare vurderer, at varen har lidt værditab i din varetægt, vil vi altid kontakte dig for at finde en løsning. Ved fortrydelse af et køb, betaler du selv returfragten til dMasque. Vi tilbagefører beløbet til dig hurtigst muligt efter vi har modtaget returvaren, og du kan vælge mellem følgende tilbagebetalingsmuligheder:

  • Tilbagebetaling på det kort, der blev benyttet ved købet
  • Indbetaling på anden bankkonto
  • Overførsel via Mobilepay

I forhold til speciallavede produkter vil returretten vurderes ud fra i hvor høj grad varen er specialfremstillet til dig.

Hvis du ønsker at returnere din ordre, beder vi dig sende os en mail på info@dmasque.dk. Herfra hører du fra os snarest, og du vil modtage et RETURNUMMER.

Det unikke RETURNUMMER skal påføres din returpakke og sendes til:

dMasque
Larsbjørnsstræde 1, kld.
1454 København K

Vi modtager ikke varer sendt pr. efterkrav.

Vi modtager ikke returpakker uden RETURNUMMER.


Hvis du har spørgsmål i forhold til returnering af en vare, er du altid velkommen til at kontakte os på tlf +45 9110 6666 eller via e-mail på info@dmasque.dk

Reklamation
I dMasque har du altid 2 års reklamationsret i henhold til købeloven.

Reklamationsretten bortfalder ved fejl, skader eller slitage direkte eller indirekte forårsaget af forkert betjening, ringe eller forkert vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Ved reklamation beder vi dig kontakte os hurtigst muligt efter at fejlen eller manglen er konstateret. Dette kan du gøre enten ved at sende en e-mail til info@dmasque.dk med beskrivelse af problemet, hvorefter vi kontakter dig og vi sammen aftaler det videre forløb, eller ved at komme ned til os i butikken, hvor vi oftest kan finde en løsning umiddelbart. I forbindelse med reklamationssager afholder dMasque fragtomkostningerne i rimeligt omfang. Bemærk at vi aldrig modtager pakker sendt pr. efterkrav. 

Ved reklamationer vil vi som udgangspunkt ombytte til et nyt produkt medmindre andet aftales direkte.

Hvis du har bestilt forkert størrelse eller farve på dit produkt, ombytter vi uden problemer, så du får et produkt, du bliver tilfreds med. Skriv til os på info@dmasque.dk, så kontakter vi dig og finder en løsning sammen. Vi kan dog ikke garantere, at vi har din ønskede størrelse/farve/model på lager, så vær forberedt på, at der, afhængig af varen, kan være ventetid på levering.
Ved fejlbestillinger skal du selv betale for returfragten. Når vi har modtaget varen, fremsender vi normalt uden beregning den nye vare til dig.

Bemærk at vi aldrig modtager varer sendt pr. efterkrav. 

Vi bestræber os på at ekspedere din ordre hurtigt og effektivt, men vi er mennesker, og fejl kan opstå. Hvis du har været uheldig og oplevet en pakkefejl, så kontakt os hurtigst muligt på info@dmasque.dk, så vi kan finde den bedste løsning for dig.
dMasque afholder naturligvis alle ekstra fragtomkostninger i den forbindelse.

FÅ DAGLIG INSPIRATION PÅ INSTAGRAM